torsdag 5 november 2009

Då var det babymassage på schemat idag igen.. sista gången av 4 trist tycker vi :-((
Morsan var där lite tidigare och min kompis Elias med morsa kom åxxå tidigare..
Jag tror han är lite förtjust i mig... snegla lite på han och det såg ut som om han skulle pussa på mig hmm...
Handen skulle han hålla åxxå.. men det var ok för den här gången.. får spela lite svårflörtat :-))

Idag skulle jag få ryggen masserad... eftersom jag inte legat så mycket på mage så var mamma lite orolig hur det skulle gå !!!! men jag briljera och överraskade alla genom att lyfta huvudet högt och titta på alla andra bebisar.. å morsan blev så glad så hon låg pladask på mage hon med å fota mig



1 kommentar:

  1. Hej Laura och Lauras mamma! Visst är jag överförtjust i Laura jag. Hon är ju så söt och duktig som kan ligga på mage nu! Fina bilder blev det. Kram/ Elias

    SvaraRadera