onsdag 4 november 2009

Första snöflingorna! / First snowflakes!

Idag var det kallt å burrigt ute.. morsan fick gå ner till stan då farsan tog bilen till jobbet.. morsan fick ju motion och jag en sovstund..
Det var dags för barnvagnsbio idag igen.. som jag sett fram emot.. var lite sne på morsan då hon höll mig uppe så jag vart tvungen å sova nästan genom hela filmen.. :-(

De visade "FAME" den var la sådär... jag satt i morsans knä en stund och kolla in kusinen vad han gjorde i sätet brevé istället :-) han var åxxå ganska lugn idag.. hans morsa hade säkert åxxå hållt han uppe.



Sen följde jag med Emelie och Folke till Polarn & Pyret för att kolla in nyheter men det var bara tråkiga kläder.. Sen körde morsan mig runt på stan fick för mycket frisk luft enligt mig men men... och tro det eller ej det började snöa o dag. inte mycket men tillräckligt för att morsan skulle ta upp kameran å fota de få flingorna som hamnat på taket på min vagn..


Snön har kommit till Västerås :-(((


Väl hemma i värmen på skötbordet så blev jag lite glad å jollrig.. Mammas vän Monika från Götet skickade ett paket hela vägen upp till mig bara för att göra mig glad.. det är den jag biter på nu.. fast det smakar inte jordgubbar å druvor precis ???? undra när smaken kommer hmm kanske får bita lite till :-))


Cold out today.. mom had to walk to town cause daddy took the car to work. But mom got some exercise and i slept a few minutes. Today we went to cinema again for moms and their babys.. I was little kranky at mom cause she didnt let me sleep before the movie.
"Fame" was the showing movie and it was ok just OK.. I sat in moms knee and looked over her shoulder to see what my cousin were doing.. he sat next to us :-)

And today the first snowflakes came to Västerås and mom had to take a picture.. crazy mom :-))

Then when we came home and i was laying on the nurserytable and played with my present i got from moms friend from Gothenburg.. hmm but i didnt feel the taste of the fruit.. maybe if i bite a little bit more hmm :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar