onsdag 11 november 2009

Sångstund!!

Idag var vi på öppna förskolan och träffa morsorna i massagegruppen och alla tillhörande bebisar ;-)) så kul att titta på alla och så blir man så trött att man måste ta en sovpaus på en 10 min för att orka vidare...
Här ligger jag redo för sångstunden...morsan har backat upp mig med en kudde så att jag skall ligga gott å kunna se vad som händer å sker..


Räcka ut tungan kan jag åxxå.. det har mamma lärt mig och det lär hon få ångra hehehe...

Snart börjar sångstunden!!... och morsan kom med på ett hörn.. ;-))

Sen var jag helt slut och sov i vagnen hela vägen ner på stan och tillbaka.. Väl hemma hjälpte jag morsan med att laga mat till farsan.. Potatis och blomkålssoppa men det tar ju några månader innan jag får äta sådant.. Sen kinkade jag lite, ville ha mat å sova igen... villket soft liv :-))

Saknade dock min favvo kille Elias, men honom ser jag i morgon.. då blir det mera lattjolaiban :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar