onsdag 25 november 2009

Tillbakablick!!

I söndags hittade morsan något rött med svarta prickar på.. hon gnuggade ögonen både 2 och 3 gånger men där var den...... en liten nyckelpiga i vår lägenhet på fönstret.. i slutet av november hur konstigt känns inte det då!!!!!!!!!!!!!!!! Som om inte det vore allt.. 12 grader, snödroppar och andra blommor som blommar, buskar som knoppar... något är väldigt fel med vår värld.


Sen var det dags för lite pappamys innan han skulle gå till jobbet. :-))

I tisdags så var det dags för lite massage igen.. morsorna hade ordnat så att vi träffas efter att kursen tog slut och det tyckte vi bebbar var en utmärkt idé..... mera massage till oss bebbar :-))

Elias var mer intresserad av kanin än mig idag... tråkigt.. :-( kanske skall hänga mer med Folke kanske ;-)) så kanske Elias blir lite avis kanske :-0Här sitter jag i morsans knä nöjd. trött å glad efter helkroppsmassagen :-)) Morsan är bra på det här med massage...

Är helt utslagen resten av dagen, kvällen och natten. Då brukar det se ut såhär :-)



Sen vaknade jag för en kort sekund då morsan höll på och larvade sig igen... sa att hon var tvungen å ta ett kort på den prinsessan jag är... visst är jag söööt!!!!!

Idag var det öppna förskolan... gick dit med min nyfunna kompis Hugo.. en kille till att charma :-) Hugo och hans mamma Anna bor i huset bredvid oss, inte så långt när man skall på fika å tjöta lite :-) Här sitter vi och kollar in våra morsor som fikar å blir feta :-(

Efter fikan drog vi hem i regnet och som vanligt tog jag min vanliga tupplur.

Natti Natti / Doris&Laura































1 kommentar:

  1. Hej sötnosar! Saknade er idag men ni ser ut att ha haft det fint. Holger är en riktig buse som ska brottas hela tiden. Syns imorgon.
    Kram/ Elias och hans mamma

    SvaraRadera