fredag 18 december 2009

4 månader!

I morron blir jag 4 månader.... tiden har gått fort och jag har vart den snällaste bebis du kan tänka dig... Ätit som jag skall.... sovit mer än jag behöver och bajsat i massor :-)) morsan kan verkligen inte klaga :-))

Häromdagen kom det en massa snö.. så mycket snö har vi inte sett på ett tag ja jag har ju aldrig sett snö på mina 4 månader men morsan har.. sa te morsan att ta ett gäng bilder så vi har bevis på snö :-) Här ligger ja å sover medans morsan fotar snö :-)

Dagen innan Lucia så fick morsan shock då farsan tog tag i pepparkaksdegen och stansa ut stjärnor, han klagade nämligen på att morsan bara skar skivor av degen och gräddade.. men va f..n de skall ju in i munnen å ner i magen hur de än ser ut :-)



1 kommentar:

  1. Hej Laura.
    Grattis på 4 månaders dagen!
    Kram /Emilia (mamma hälsar oxå)

    SvaraRadera