fredag 25 december 2009

Kul Jul!! 2009!!

Julafton!!!!.... vill ligga å snusa lite till skall ju orka med hela dagen :-)

Här ligger jag å väntar på morsan å farsan... får väl snusa lite till :-))

Oj oj oj oj nu är jag vaken och långt ute på landet.. här skall firas juul !!! :-)


Här är jag med farsan... finklädd upp till tänderna med tomteluva och allt :-))

Fin brasa hade vi åxxå.. varmt som attans blev det :-))

Här ligger jag å väntar på mina julklappar med cussen Filip.... undrar hur många som är till mig :-))

Det blev en del klappar... en haklapp, en spelande Pingu, en Hello Kitty Skallra, en pipande mjukis trekant, en badrock, tröja med byxor, mitt första matset, en body, sockar, 2 pjamas, 500:- bla.. så jag är nöjd med kvällens skörd.. snart ner till Gbg och kollektera mera klappar :-))

morsan å jag i julklappshavet :-)

Morgonen efter julis ligger jag å tar igen mig... ligger å biter på Pingu.. han sjunger en melodi å jag sjunger med :-) Äta lite rester å må bra

I morgon ner till Götet för nya äventyr natti natti /Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar