söndag 6 december 2009

Tripp till Nykvarn!!


I går så åkte vi på utflykt till Nykvarn.. där hade de en massa hantverk och krimskrams... morsan gick in till vägverkets lokal och tog med sig lite reflexer till mig för att pynta min vagn med i mörkret...
Farmor fick åxxå följa med å pappsen :-))



Så här mysigt var det där ute med fina marschaller utmed vägen

Mamma hittade en jättefin klänning till mig men det fanns inte min storlek.. då sökte hon på nätet och gick in på Stora Holms gårdsbutik... men den gjordes bara från 3 års ålder :-((

Sen åkte vi till Maxi för att handla men då började jag kinka till mig å ville ha mat i bilen så mamma fick snällt vänta i bilen.. då passade hon på att ta lite bilder igen :-)


natti natti / Doris&Laura











1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag ni har haft. Själv har jag varit och är förkyld. Inte kul. Kramar / Elias

    SvaraRadera