måndag 4 januari 2010

förkylningstider!!

Då var det dags att starta året med den första förkylningen.. Det var säkert morsan som drog på sig den i Götet och sen på mig.... Nös lite på pappsen i går och ett tu tre så var han förkyld i dag åxxå hehehehe..








Låg å gosa med morsan
lite i soffan får man göra
när man är förkyld :-)




Sen på toppen på allt så överraska jag med att vända mig från ryggläge till magläge..nu ser man ju allt med andra ögon..inte neråupp längre... å nu vill jag inte ligga still på rygg alls.....








Så här glad och förkyld är man när
man klarat första vändningen :-)









Lekte lite i mitt gym hann jag med åxxå smaka på alla mina leksaker... bäst smakar Pingu... för han låter å skramlar så mycket. :-))


1 kommentar:

  1. Hejsan Hoppsan. Vilken fin blogg ni har :).
    Jag har oxå en blogg här. Ska bli kul o följa lille sparvens dagar. Hoppas ni har det bra. Kram Karin

    SvaraRadera