onsdag 27 januari 2010

Sitta själv !!

Laura: I dag hjälpte jag morsan och farmor att välja ut doppresent till min cusse Filip.
På lördag så döps vi samtidigt i Hubbo kyrka. Filip är bara 2 veckor äldre än mig så det blir kul att ha någon och slå på å reta när man blir större :-))

Vi tog en välbehövlig fika innan min andra spruta som jag fick i dag..
det var inte särskilt kul :-( Nu väger jag 7165 g och är 67.1 cm lång



Och i dag fick jag sitta i egen stol för första gången,, med mycket stöd där bak :-) Lite vingligt men kuul :-)

2 kommentarer:

  1. Vilken stor och duktig tjej du är.
    Fortsätter du växa i det här tempot så växer du ju snart i kapp mig. =)

    Kram /Emilia

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Laura! Var så länge sedan jag såg dig och jag längtar tills vi kan ses igen. Hoppas att dopet går bra. Kram

    SvaraRadera