torsdag 18 mars 2010

Laura in da City!!!

Laura: Go morron :-) Då har man vaknat till en ny dag.. nya hyss och nya saker å bita på...
Jag somnade å vaknade i en ny nattisdräkt med Snoopy på.. ganska tuff tycker jag, passar i rött åxxå... Om jag inte minns fel så var det morsan som sa att jag inte skulle ha rosa på mig som alla andra... morsan hatade rosa på bebisar å blått på killar.... å se vad som hände... det är nästan bara det jag har i kläder nu... lite rött å lite andra färger men mest rosa.. hahhaha dumma morsan :-)


I dag åkte vi in till den stora staden för lite shopping... slant in till mormis som jobbar i en skoaffär å överraska henne på fikan :-))
Kolla lite skor.. hittade ett par NIKE i min storlek för 450 spänn... !!!???!!! dra åt pipan villket hutlöst pris.. och dom kommer jag inte ens att slita ut... blev inga skor idag sa mammis :-))

Sen åkte vi hem till Plastmormor och åt paj.. Lite trött då man sovit ca 1 timme på hela dagen.. men inte då villa jag sova... nejdå :-)


Pilla på min nya leksak.. en krypspegel.. sådana hade visst mostrarna när de var små :-)


Morfis hjälper mig med min 2:dra nya leksak.. en sjungande mask som läser saga ;-) den var spännande...

Nä nu är det nattis dags..sov gott alla :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar