tisdag 6 april 2010

Härlig dag!!

Laura: Morsan drog upp mig tidigt i dag.. hon skulle visst gå promenad insisterade hon.. så kl 8 i morse drog vi iväg en timme... fast jag brydde mig inte så mycket å somna efter 10 min :-))

Fast här é jag vaken för morsan skulle ta kort ;-)

Sen åkte vi ner på stan för att träffa min favvo kille Elias med morsa... tog en lunch... det blev stroganoff för min del... i burk... för 8 månaders bebisar...

Dela lite leksaker å bita på.... allt som är ditt är mitt heter det va :-))

Snacka lite skit i väntan på maten ;-)


Elias med söta Ingla pingla te morsa ;-)

Jag var på strålande humör som vanligt.. särskilt när man får umgås med en så snygg kille som Elias ;-))
Titta så söt man kan vara min kille...


1 kommentar:

  1. Tack för idag söta tjejer! Gott och trevligt var det. Kramar!
    //Elias och hans mamma

    SvaraRadera