lördag 24 april 2010

Morgonmys!!!

Laura: I morse hade jag å morsan lite morgonmys.
Gött när man precis vaknat, å så sitter morsan där å tittar på mig, då blir jag lite blyg men jag är alltid glad på morgonen och intar busblicken.
Samlar krafter för att kunna busa hela dagen.... I 8 månader har jag varit lugn, harmonisk, snäll å glad liten stumpa... Nu skall de se på andra bullar vad jag kan ställa till med :-) Tänkte inta rollen som energizer kaninen och se hur långt batterierna räcker ;-)) Stackars morsan å farsan ;-0




Idag har morsan bytt däck på bilen medans jag satt i vagnen å kollade så att bultarna satt rätt.. får hålla koll på henne så att hjulen inte lossnar :-) men det har vi inte kort på för morsan tog ej med sig kameran ut.

24 dagar kvar till Sardinien
70 dagar kvar till Serbien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar