måndag 17 maj 2010

Göteborgsmix!!

Laura: Förra veckan åkte morsan å jag tåg till den stora staden Göteborg. Där började vi med att ta en fika med Tant Christina på Cappuccino. Soligt å gott var det så vi satt på uteserveringen å njöt lite :-)

Väl hemma hos Tant Christina så böka jag runt och hitta lite leksaker och tog på mig rollen som spindelmannen ett tag... tror jag lurade morsan lite och kastade ut lite spindelväv :-)

Gammelmormor och mormor ville ha var sin bit av Laura åxxå... det var helt OK..busade runt lite i mormors knä för att visa att nu är jag stor flicka å sååå busig :-)

På kvällarna åkte vi hem å sov hos morfar.. Hittade en gitarr som låg å skräpa... tänkte att visst kan jag dra en låt för morfis.. lära honom några ackord :-)


Om du håller här å där såå låter det så mycket bättre :-))

En kort visit hos en ny kompis. Estelle heter hon, 10 månader busig hon med :-)

Här kivas vi om leksakerna.. Estelle ville inte riktigt dela med sig av sina leksaker :-)

Väl hemma hos morfis igen passade jag på att prova min nya baddräkt från Benetton som jag fick av gammelmormor.. visst är jag fin... en liten Ballerina är jag :-))

Morfis körde oss till stationen där vi snart skulle ta tåget hem igen...

Men först skulle vi hinna med en fika med Tant Mona på stationen...

Lite bus hann vi med.... Tant Mona ville busa mer men vi får komma ner bara för hennes skull nästa gång :-)


1 kommentar:

  1. Vad skoj det ser ut att vara i Göteborg. Hoppas att du får ta många härliga dopp i din bedårande baddräkt. Kram

    SvaraRadera