måndag 4 oktober 2010

Ny familjemedlem!!

I går kom sambon hem med
en ny familjemedlem :-)

Välkommen till blomstergatan du svarta LX5:a.

Min gamla LX3:a
har förgyllt många dagar här i hemmet
och vi ser fram emot nya händelser att dokumentera.

Och i slutet av månaden kommer min nya leksak
Canon 5D mark II.

Räknade just ihop att i familjen finns nu 7 kameror
hahahhaha
och den 8:de på väg
skall försöka få alla på ett kort
vid ett senare tillfälle...

ja ja...
vissa samlar på frimärken...
vi samlar på kameror :-)



1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du hittade mig så att jag fick hitta hit till dig :D Manana ja, jättefina tapas...men oftast mycket folk så boka. Lite avis på din nya "leksak" 5D, älskar dock min 50D så jag får vara nöjd ett tag till. Hoppas du återkommer, vilken supersöt liten donna du har.
    Kram Åsa

    SvaraRadera