måndag 7 november 2011

Kiss å bajs prat!

I dag
har Laura kissat på pottan
för första gången :-)
Inte så kul för er att läsa kanske
men för mamma
är det jättestort :-)

Jag hade tidigt en tanke på att vänja av Laura
ganska tidigt med blöja,
men efter ett tag så kände jag
att det fick ta den tiden det tog
och när Laura kände sig mogen.

Pottan fick hon redan vid 1 års ålder.
Hon har vart där och suttit på den
massor av gånger, men inget kiss
har kommit.

Men så nu när Laura skulle bada
sa jag till henne att sätta sig på pottan
å vips så kom det några droppar :-)
Gissa om mamma blev glad!!


2 kommentarer:

  1. Ja men jag bara älskar blöjhopparen! Vilken kanonbild :) Kram

    SvaraRadera
  2. Va kul att det är någon som vill sitta på pottan ;). Min dissar det helt o hållet....gahhhh!!!

    Läste precis din kommentar på bloggen. Va rooooligt ;)

    Kramis!!

    SvaraRadera