torsdag 29 december 2011

En bild om dagen 29/12 2011- Badhuset

Till Lauras stora förtjusning åkte vi till badhuset idag.
Och efter ett tag dissade hon badringen och riktade in
sig på armpuffarna. Laura är otroligt framåt och det lär
inte dröja länge förrän hon simmar på egen hand.
Sprattlar med benen som värsta elitsimmaren och börjat få
hum om att man skall använda armarna åxxå. Badringen har väl hämmat hennes armrörelser. Min lilla sälunge älskar att hoppa i från kanten, jag brukar säga till Laura att titta på kanten, så att hon vet vart den är, sen räknar vi till 3 å sen raskt ner i plurret. Rutchkanan älskar hon och är ensam ägare till. Kommer det andra barn sitter hon kvar längst upp tills jag får komma och trycka ner henne i vattnet, eller så rynkar hon pannan och med sitt argaste lilla söta ansikte, putta och säga "min Kana"
Då får mamma upplysa om att det är allas kana :-)

Idén om "en bild om dagen kommer från Laila och hennes blogg som du hittar här

Hoppas du inte tar illa upp att jag lånat idén från dig Laila.
Min idé med Lailas idé hahaha är att göra en foto/dagbok av bilderna senare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar