måndag 25 februari 2013

Inte utan min Nalle!!

Jag kommer inte ihåg min första nalle
 och tyvärr har jag inget kvar av min ungdom i form av leksaker eller mjukisdjur pga inbrott i källare för många år sedan.

Dock har jag minnena kvar och en del kort att minnas tillbaka på.

Att första nallen/nallarna är det viktigaste i ditt barns liv
 i så många år är fantastiskt.
Dessa 2 har följts åt sedan början.

Låt mig presentera Molly och Gonza

Lauras följeslagare överallt, och lika beresta då de legat nedpackade i väskan till 6 hela resor.

Nu har Gonza blivit lite sliten under dessa hela 3,5 åren som gått, då tänkte vi att det är inga problem för vi fixar en ny Gonza på IKEA.

Men Lura en Laura går man bet på :-)

Trots lika nallar så kände hon antagligen på både lukt och yta att det inte var gamla Gonza.
Så fram med gamla Gonza igen och nya nallen fick heta Fonzi.

Förhoppningsvis finns det något kvar av dem om några år så att man kan bevara dem tills Laura själv blir vuxen.
För den Första nallen/nallarna är verkligen något alldeles extra i ens liv.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar