fredag 19 juli 2013

Rhodos i bilder 2013!!


 kl. 5:00 på morgonen för att passa våra solsängar med handdukar..
 där fick ni er finnar och ryss jäklar som tar våra solstolar. ;-)


Inte ett uns rädsla i kroppen
 fritt fall i poolen!!


Jag har inte rört munkarna loooovar!!


Bus i blicken som vanligt !!


Underbart i soolen!!


Nya brillor !!


Lauras klädgarderob !!


Passa dig väldigt noga pysen!!



Går det inte fortare!!



Utekväll i fintrasorna !!



Kan stå still.. kan stå still !!


Älskar min häst och karusell !!


Pappa får åxxå plats på bild !!


Sötfis!!


Hela familjen samlad !!


Wiiieee!!


Tsambika panorama !!



Ni ser mig inte nuu vaa!!


Inte meeer bilder nu mamma!!


På hög höjd!!






Bara doppa fötterna mamma va !!



Strandhäng !!


E jag tjusig nu !!


Så här modellar man mamma !!



Mamma får åxxå va med !!


Poolmys !!


Mamma du står i vägen för min badrutschkana !!


Fika på Cakebox!!


 Bästa fiket !!


En tur till Lindos !!


Pilla på allt så morsan blir vansinnig!!


Lindos beach !!


Rhodos stad !!


Färdigstylad för en tur på stan !!


Vill va som dig, stå som dig,
 sitta som dig lilla duva !!


Rhodos gamla stad !!


Ok ett familje kort till då då !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar