fredag 6 juni 2014

Har jag sovit bort ett år eller så??

Allvarligt!!!
När jag sitter och redigerar dessa bilder blir jag lite smått rädd..
Har jag sovit bort ett år eller så ??

Framför mig har jag ingen liten bebis längre..
Framför mig har jag en liten växande tjej
med fruktansvärt stark personlighet, humör och vilja.

Framför mig har jag en tjej som snart fyller 5 om 2 månader.
Det är så fantastiskt att se dessa små liven
forma sig för framtiden och dess utmaningar.

Jag skall göra mitt bästa för att lägga en så bra grund som möjligt för denna lilla dam till framtiden.
Att vara där, hjälpa till, stötta och predika om rätt & fel är vårt ansvar, trösta och låta dem göra sina snedsteg själva för att stärka sin framtida livsgång.
Barnen är det viktigaste vi har..
Jag skall hjälpa mitt med allt jag kan
för att hon skall få ett så bra liv som möjligt.
Men först skall vi ha 5 års kalas :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar