torsdag 22 oktober 2009

Babymassage!

Kl 7 ringer morsans klocka å stör min skönhetssömn. Vill inte vakna... vill sova vidare :-(( Men morsan tycker jag skall upp nu.. hon è såå stressad morsan.. skall visst iväg på nåt tjosan igen..


BABYMASSAGE JAVISST!!

Vi tog en go promenad till Skallberget familjecenter.. ja morsan då för jag låg juh å sov :-) Här har jag vaknat och morsan var ju tidig för en gång skull så jag skulle få lite mat innan massagen annars blir jag så kinkig..
Som vanligt är jag cool å lugn.. inget tjafs här inte, jag älskar massagen å ligga å titta på de andra bäbisarna när de skriker,fiser å bajsar... men sådant gör inte jag :-))
Här är morsans kompis Ingela Pingela & Elias min kille.. som jag tycker om så mycket :-)

Morsan skynda dig, de börjar utan oss....!!!!!

Och sen när massagen var över som var så välbehövlig med tanke på att jag ligger för det mesta så hämta morsan mina fotavtryck i gips.. hon slipa kanterna lite och skall sätta i ett fint rosa band och hänga upp den på väggen som alla kan beskåda senare..
Sen blev det fika å mer käk för mig.. tjöta lite med Elias innan vi gick hem..
Sen drog vi till farmor och tog det lugnt en stund... goo dag helt enkelt. Å morsan blir säkert nöjd för jag kommer sova resten av dagen så hon åxxå får lite gjort.


1 kommentar:

  1. Det var som vanligt mysigt att träffa dig Laura. Du är en sådan söt och go tjej ( din mamma med) kramar/ Elias

    SvaraRadera