onsdag 28 oktober 2009

Öppna förskolan!! / Open pre school!!

Idag var det premiär för öppna förskolan.. Lite tidigt för mig men morsan behöver ut å rastas så jag hängde med på ett hörn. Hängde i cafeét en stund å fikade med mina polare från babymassagen, sen drog vi iväg för att leka av oss lite.. Eftersom jag var minst bland alla så tog jag det lite lugnt titta på alla andra skitungar som gapa å skrek...

Här är mina polare som sitter på rad.




Sen blev det sångstund och alla sjung med till å med morsan som inte tog en ton rätt :-))

Sen gick vi ner på stan, vi fick guide av Emelie & Folke till "Slitage" för att kolla in nya kläder till mig. Men jag somna i vagnen å morsan ville inte väcka mig så det blev inget. Sen fortsatte jag att snarka hela kvällen med några uppehåll för lite föda. :-)))

Today it was premier for open pre school. A little bit early for me but mom had to get out of the house so i joined her. First we sat down and had something to eat and drink with our friends from the babymassage course. and after we went playing for a moment. Because im the smallest baby there we took it easy this time and just looked at all the other babybastards who wouldnt stop screaming. And after that we had an singing moment. Even mom joined with her terrible voice.

Then after we went down to the town with Emelie & Folke guiding us to Slitage to look at new clothes to me. But i fell a sleep and mom didnt want to wake me up so no clothes for me this time :-(

1 kommentar: