fredag 7 maj 2010

Pinglan & Djäkneberget!

Laura: I går tog vi en sväng till Pinglan och sjöng glada sånger... det blev krokodilen, boom chick a boom, lilla biet mm...

Ny kompis har man hittat åxxå :-) tänkte utforska
honom lite mer, han heter Lucas å é bra snygg :-)

Triangeldrama :-0 Elias blev nog putt när jag lekte
med Lucas, han ville ju åxxå vara med på ett hörn.

Å i all hast så började Mirjam sjunga, jag intog ny
position och lalla med :-)

Min minikusin Filip tyckte åxxå om att lalla med,
här får jag en klapp på kinden :-)

Sen efter ett tag så tröttnar man ju, då är det
roligare å klättra på morsan.

Sen fick vi komma ut i det fria...upp på Djäkneberget
och ockuperade en del av den gröna mattan våren lagt
ut för oss. Hampus har blivit en stor kille och trallar
runt på egen hand numer :-) Hugo var tuff i sin gröna
mössa :-) Och Emilia sken ikapp med solen :-)

Bråkade lite med Lucas... han ville visst ha samma
leksak som jag... men varför skall man ge sig....
bråkar lite till bara därför att :-)

Morsan fick vara med på ett hörn åxxå

Vi tog upp ganska mycket gräs, smaka på en å
annan strå, kom fram till att detta med picknick
var inte så dumt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar