måndag 26 april 2010

Grillpremiär!!

Laura: Igår började morgonen med gröt å slickfrisyr.... farsans påhitt..... morsan är inte lika glá.

Så efter morgonpromenad, träning och babysim åkte vi till min kusin där det var grillpremiär
:-) Man kan tycka att Filip borde vara van att dela med sig av sina leksaker eftersom vi har en äldre kusin..... men nej då, det jag bet på skulle han åxxå bita på :-(

Om jag vänder mig om så når han inte :-)

Titta får du men Musse låter du bli :-)

Till sist kom vi överrens ganska bra ändå och jag fick ha Musse ifred å bita på :-)

När middagen var slut upptäckte jag någon som stod å gapa med tungan utrullad ;-)) det måste inspekteras :-).. Morsan sa att det var en diskmaskin inte för att jag förstod mer för det och ville krypa upp..

Här var det kul...här kan vi stå åxxå utan å ramla :-)

Den där disken ser väldigt smutsig ut :-)

Jag tror jag måste hjälpa till för jag tror inte morsan klarar av detta... får visa dem hur det skall gå till :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar