torsdag 12 november 2009

Inställt pga sjukdom????

I morse vaknade jag mellan morsan & farsan som vanligt.. låg å drog mig medans morsan gjorde frukost sen satt jag bredvid och var på strålande humör och prata på som bara den.. gjorde mig till lite åxxå så att de skulle titta extra på mig genom hela frukosten.... Morsan är så rolig så fort jag gör något kul så håller hon en konstig liten låda framför mig som blixtrar till.. ibland blir det så ljust att jag måste blunda :-)) hon brukar göra så ganska ofta tycker jag.. ja nästan hela tiden... börjar bli trött på den där blixtrande lådan...

Idag såg morsan å jag fram emot att gå till Pinglan å sjunga skönsång, men väl framme så sa en tant att det var inställt pga sjukdom... å vad besvikna vi blev... så det blev fika på bredbar med gänget istället :-)) Babymaffian har intagit fiket till alla andras förtret :-))

Här diskuterar vi tunga saker som hur många kalorier en majskrok innehåller.. !!!! :-))
Emilia var fiiin i sin jeansklänning å strålade som en soooool!!!!
Mmmmm sen var min favvo där åxxå, var tvungen och ta fram den blixtrande lådan igen :-) morsan å Ingela Pingela fick åxxå vara med :-)

Väl hemma så vaknade jag och ville leka "Tittut".. morsan var med på noterna och gjorde som jag ville.. gööörkul :-))

Å nu tänkte jag att morsan skulle få lite kvalitetstid för sig själv å scrappa... så jag går å lägger mig å sööver lite tills mjölkcentralen öppnar igen... undrar om man kan få en milkshake med blåbärssmak????? får ge morsan rådet att äta mycket blåbär ikväll så får vi se vad som erbjuds till kvällsmat :-))
Natti natti på er :-))))))))))))))))))))))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar